maandag 8 december 2008

Punt 1, 2 en 3

Volgens mij zijn punt 1, 2 en 3 wel gelukt. Manlief is de kinderen in bed aan het leggen, dus hij heeft de eerste punten al gemist. Dus als je dit leest Harald, sorry........... Ik leg het je nog wel eens uit (als ik weer tijd heb :-) ) Ik heb al wel een beetje ervaring met een blog bijhouden. Toen mijn jongste kind (Hugo) net geboren was, heb ik een tijdje een blog bijgehouden op weblog.nl. Ook erg leuk om te doen, maar toen Hugo wat ouder werd (en dus ook drukker) had ik er geen tijd meer voor, en ook geen zin meer in. Ook heb ik een hyves account waar ik best veel mee doe. Hier gaat per dag best veel tijd in zitten. Ik heb een paar vriendinnen die ik niet zo heel vaak zie, en af en toe even bel. Maar dankzij hyves "spreken" we elkaar vaker.

Geen opmerkingen: