maandag 15 december 2008

Punt 6


Zo zeg, ik ga echt als een speer!! Dat krijg je als je in de ziektewet zit. Is het toch nog ergens goed voor, zucht...... Ik ben druk bezig geweest met Flickr, erg leuk onderdeel. Het was wel even puzzelen hoe ik een foto in mijn blog moest zetten, maar ik geloof dat het gelukt is. Ik heb al een tijd een mijnalbum account. Ik heb dit nodig om foto's in babybrabbel te plaatsen. Ik heb een set gemaakt op Flickr met foto's die tijdens mijn stage zijn gemaakt. Deze foto staat er ook bij. Hé hé, op naar punt 7. Maar voor vandaag is het genoeg geweest!!!

4 opmerkingen:

catwoman zei

Hey "last best" ik zie je nu pas, wist niet dat je al begonnen was.
Maarre......het is niet de bedoeling dat je mij in gaat halen hè???? Denk erom!!:-)
Gaat hartstikke goed meid.

Groetjes van Catwoman miauww

Jouke zei

Je gaat zeker als een speer.
Ziektewet niet te erg hoop ik1

blondie zei

Leuke foto!

Jouke zei

Linkje naar Flickr werkt niet (moet aan het eind .com zijn ipv .nl). Wil namelijk de foto's wel graag zien.