maandag 15 december 2008

Punt 4 en 5

Druk bezig geweest met RSS-Feeds. Ik heb op netvibes de RSS-Fees van marktplaats gezet, en dan het onderwerp kinderkleding maat 104. Dit wist ik dus echt niet!!! Hier had ik geen idee van. Ik kan alleen nog niet de RSS-Feeds van mijn medecursisten op netvibes zetten, want ik weet nog niet wie dat zijn. Maar dat komt allemaal nog wel. Erg leuk dit moet ik zeggen, en ik ga me hier nog wat meer in verdiepen. Ik schrijf al jaren op babybrabbel, dat is een site voor moeders. Erg leuk, ik heb een vast clubje met dames waar ik sinds de zwangerschap van Hugo mee schrijf. Af en toe spreken we elkaar ook "live". Dan komen we bij elkaar met alle kids. Maar "mijn" groepje is altijd heel erg moeilijk te vinden op de babybrabbel. Maar ik heb iets ontdekt!!! Halleluja, Babybrabbel heeft ook RSS-Feeds.......... Het is dus heel erg simpel, ik krijg nu iedere keer bericht als iemand iets heeft geschreven. Leuk hoor, zit ik al die jaren me rot te zoeken, is het zo makkelijk.

6 opmerkingen:

Jouke zei

Sorry last best, ik zie je nu pas!!!
Je bent geweldig (!!) bezig geweest zie ik.
Dus mooi dat je de twijfels hebt overwonnen en veel plezier met de rest!
Als je de inlog hebt voor de 23enschede groep2 site kun je daar onder "blogs" je medecursisten vinden.

groeten, Jouke

Jouke zei

O ja: nog een verzoek, dan kunnen medecursisten je blog en reacties opnemen in hun netvibes-rss feeds.
Graag op je blog nog even een gadget toevoegen, namelijk de abonnementlinks" uit het rijtje.

infogirl zei

Hoi last,
Last but not least... nietwaar ?
Welkom bij de 23-dingen club.
Heel veel succes gewenst en natuurlijk ook: veel plezier.

Shanti zei

Hallo last best!
Leuk dat je toch nog begonnen bent!
Lijkt me voor jou een fluitje van een cent!
Trouwens beterschap!

Jouke zei

En nog even zeuren: bij ding 3 willen we ook graag nog zien dat je een linkje in je bericht plaatst.
Dus probeer in een volgende post een linkje te verwerken.
Ánders krijg ik klachten van andere coaches dat ik me niet aan de regels hou namelijk.
Ik zie dat je nog niet in de lijst met blogs staat. Hoop (vooral voor hem!) dat ed. morgen beter is en dan wordt het wel geregeld.

En in dit tempo zit je zo in de kopgroep hoor!

blondie zei

Hey Last,

Leuk dat je ook begonnen bent. Wens je veel succes toe, maar volgens mij heb je al de nodige ervaring en dat scheelt.

Groetjes, Blondie (al enig idee wie ik ben? Niet echt blond meer in elk geval)