dinsdag 23 december 2008

Punt 10

Jeetje zeg, wat is dit een heftig onderdeel (of ligt het aan mij..). Ik ben druk bezig geweest met Delicious. Ik heb mijn eigen Bookmark gemaakt. Ik heb mijn eigen favorietenmap geimporteerd naar Bookmarks. Ideaal!! Nu kan ik mijn favorieten altijd op elke computer bekijken. Ik heb erg veel favorieten, maar heb er wel een paar geschrapt. Ben bezig geweest met de tags, geprobeerd het voor mezelf zo duidelijk mogelijk op te slaan. Leuk ook om collega's hier te treffen. Ik ga hier zeker gebruik van maken. Nou, ik ga de site nog eens verder bestuderen om te zien wat ik er verder nog mee kan.

Klik hier voor mijn site.

2 opmerkingen:

Shanti zei

Nou, geweldig hoor Last best!
Laat begonnen maar je gaat als een speer! Ik ben weer beter hoor (al lang) jij ook?

last best zei

Ik ben gelukkig ook weer beter. Ik heb een weekje vakantie gehad, gisteren weer voor het eerst gewerkt. Morgen ben ik weer op Glan. Tot morgen dus!!