zondag 18 januari 2009

Leuke site


Deze site wil ik jullie niet onthouden. Ik kende deze nog niet. Ik kreeg de tip via een medecollega uit Borne. You Tube voor kinderen!! Hier kun je aangeven hoe oud je (klein) kind is en dan kun je filmpjes bekijken en spelletjes doen. Ook voor spreekbeurten is het een leuke site, onder leuk om te weten kun je kiezen uit bijvoorbeeld geschiedenis, dieren, aardrijkskunde etc. Dan krijg je een informatief filmpje te zien. Ook kun je er kleurplaten met de muis inkleuren. Alles zeer geschikt dus voor kinderen. En om maar weer op de bibliotheek terug te komen, dan is dit ook een goede site om bij het inlichtingenbureau door te geven aan kinderen die een spreekbeurt moeten houden. Hier kunnen ze weer extra informatie afhalen.Klik hier

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Last Best,

Had je deze site door gekregen van Ellen? Ik ga hier zeker even naar kijken vooral leuk voor Daan en Sanne.
Groetjes Dasa

last best zei

Klop Dasa, ik heb de site doorgekregen van Ellen. Echt een leuke site!!