zondag 18 januari 2009

Punt 19


Met dit punt, Online Social Networks, ben ik zo klaar. Ik ben al heel lang lid van Hyves. Ik heb helaas hier wel een negatieve ervaring mee gehad en ben vorig jaar maart, na lange tijd te hebben gehyved, ermee gestopt. Toch ben ik eind vorig jaar er maar weer mee begonnen. Ik miste het toch wel. Maar ik heb mijn profiel wel zo aangepast dat niemand zomaar op mijn site kan kijken. Ik heb het helemaal afgeschermd. Ik bepaal dus zelf wie er op mijn hyves site mag kijken (alleen vrienden). Een tijdje geleden heb ik een facebook account aangemaakt. Maar dit vind ik niet zo leuk, het is allemaal in het Engels, hetzelfde geld voor Friendster. Mijn man is lid van Linked In, hij heeft er veel zakelijke contacten op staan. Bij punt 17 heb ik al een link staan van de hyves van de bibliotheek, een goede manier om virtueel klanten op de hoogte te houden over de bibliotheek.

4 opmerkingen:

Jouke zei

Goed gedaan. Geldt ook voor pun 18 trtouwens. Die Zen is er bijna. Daarvoor moet je trouwens bij ed. zijn (die bewaart ze) en ik ben er even niet ivm de griep.

last best zei

Jij bent dus ook al geveld door die rotgriep!! Er zijn zo veel mensen ziek. Beterschap.

Shanti zei

Wauw! Last Best, even niet gekeken en dan al bij 19! Super hoor.

last best zei

Dank jullie wel!!