maandag 19 januari 2009

Punt 20


Lekker muziek luisteren, dat is dit onderdeel: Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk. Dat past mij wel :-) Toch vind ik dit wel een ingewikkelde site hoor. Ik heb de hele avond muziek zitten luisteren, maar toch geeft hij iedere keer aan dat ik niks heb beluisterd? Ook blijven de plays op 0 staan. Hier snap ik nog niet veel van. Wel heb ik een widget geplaatst met mijn library. Ik ben dus de hele avond druk geweest met liedjes uitzoeken. Leuk aan deze site is dat je meteen veel informatie krijgt over de desbetreffende artiest. Deze kun je uiteraard weer delen met anderen. Ook kun je zien hoeveel mensen er nog meer dit lied op hun library hebben gezet. Deze site is handig bijvoorbeeld voor het inlichtingenburo, als klanten vragen hebben over muziek, er staat zoveel muziek informatie op!! Ook lijkt mij het wel een idee (ik weet helemaal niet of het mag) om een widget op de site te plaatsen met muziek die wij uitlenen. Vast een voorproefje voor de klant. Ik ga me toch maar eens meer verdiepen in deze site (ik moet wel, want ik mag mijn zen ophalen hoera!!). Dus voorlopg blijf ik maar even bij dit punt hangen, hier wil ik echt meer van weten.

12 opmerkingen:

Jouke zei

Snel de Zen ophalen bij ed.
Geweldig gedaan!
Zelf gebruik ik inmiddels Grooveshark ipv LastFm.

last best zei

Ik heb ook al een account bij Grooveshark, maar ik ben er nog niet uit welke site nou fijner is. Ik ga me er nog meer in verdiepen.

blondie zei

Hartelijk gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal! Je hebt het in een sneltreinvaart gedaan, en ook nog eens erg goed. Kun je lekker met je ZEN spelen.

Groetjes, Blondie

Anoniem zei

Goed gedaan,hoor!! Gefeliciteerd. En je zat nog wel te twijfelen of je er wel aan moest beginnen. Je site ziet er mooi uit.Hopelijk blijf je er mee door gaan.

Unknown zei

Gefeliciteerd. Je hebt je naam eer aan gedaan, Last Best!
De site is mooi geworden. Veel plezier met je zen. Ik ken alleen een mp3 speler. Maar dat weet je wel!
Groetjes Dasa

last best zei

Dank jullie wel!! Stiekem ben ik best een beetje trots op mezelf :-) Ik ben erg benieuwd naar de Zen.
Ik zal de hulp van Bibliotheekarin wel nodig hebben denk ik.....

infogirl zei

Nou, je mag best trost zijn hoor !
Geweldig gedaan: GEFELICITEERD.
Veel plezier met je Zen.

Jouke zei

Zeker mag je trots zijn!!
Je hebt het echt super gedaan: supersnel en heel goed alle dingen ontdekt en beschreven.
Petje af!!

blondie zei

Heeft Bibliotheekarin de ZEN dan ook al in haar bezit?

last best zei

Nee Blondie, maar karin is erg bedreven met dit soort dingen. Dus vandaar dat ik het haar wel kan vragen. Maar ik heb de ZEN vanavond opgehaald en er zit een hele duidelijke handleiding bij, dus ik heb haar waarschijnlijk toch niet nodig.

Ellen zei

Ook van mij gefeliciteerd met je Zen.Je hebt het dubbel en dwars verdiend. Een prachtige weblog heb je gemaakt. En ook supersnel. Geweldig!!!

Groetjes Ellen.

last best zei

Dank jullie wel allemaal!!