donderdag 15 januari 2009

Punt 16



Dit punt is mij niet onbekend. Ik doe al veel met You Tube. Zelfs mijn kinderen, zoals jullie al met het prachtige zandkasteel liedje konden zien en vooral horen!!! Ik vind het een leuke site, je kunt echt van alles intikken en je krijgt wel een filmpje te zien. Mijn dochter gebruikt ook wel eens clipjes.nl, dit is een site met alleen liedjes. Maar You Tube blijft toch wel onze favoriet. Voor de bibliotheek ook wel goed te gebruiken denk ik. Om er bijvoorbeeld een virtuele tour op te zetten. Of een filmpje tijdens de verbouwing, of zoals op het filmpje die ik erop heb gezet hoe de bibliotheek moet worden na de verbouwing. Lezingen die gegeven zijn, sinterklaas die ons bezocht heeft. Een legio aan keuzes naar mijn idee. Mensen vinden het toch altijd leuk om een filmpje te bekijken.

6 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi.

Wat ga je snel, ik kan je bijna niet bijhouden!!. Het wordt steeds mooier en je verhalen zijn fantastisch. Leuk!!
Er is ook een you tube voor kids. nl: young fun.(www.youngtube.nl) Maar misschien weet je dat ook al.

Groetjes Ellen.

last best zei

Leuke site Ellen, die kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!!

Jouke zei

Ook van mij bedankt voor de tip!

Ellen zei

Graag gedaan!

blondie zei

Nou, als onze bibliotheek er zo gaat uitzien, teken ik er voor. Vooral dat theater! Trappen hebben we trouwens ook al. Begrijp dat dit de bibliotheek in Eindhoven is?
In elk geval leuk filmpje erbij gevonden.

Shanti zei

Mooi dat je ook nadenkt over wat de bieb er mee zou kunnen Last Best!