donderdag 29 januari 2009

Ziek


Tja, daar lig je dan met je zieke kop tussen 2 zieke kinderen op de bank. Wij ontkomen helaas niet hier en hier aan. Het ene kind wil drinken, de ander heeft honger. En mama? die moet gewoon maar door alsof zij niet ziek is. Want moeders mogen immers niet ziek zijn!! Na 1,5 uur Koekeloere, Huisje boompje beestje, Tweenies, Teletubbies etc ben ik het zat op de bank. Ik kan geen kinderfilm meer zien. Ik ben toe aan "grote mensen dingen" dus kruip ik achter de computer. Even alle blogs nakijken (errug leuk), even Twitteren en Hyven. Dat doet me wel weer even goed. Nu maar hopen dat ik me morgen wat beter voel als ik weer moet werken. Het zijn maar een paar uurtjes, dus die komen we ook wel weer door. Nu kruip ik toch maar weer tussen de kinderen (ondertussen staat de DVD van High School Musical erop, daar kan ik nog wel mee leven).

12 opmerkingen:

Jouke zei

Beterschap!!

Shanti zei

Jij ook al ziek Last Best! Begin te vrezen dat we met maar heel weinig mensen overblijven op de bieb om het werk te doen.
Ik zou zeggen van harte beterschap en ja moeders kunnen niet ziek zijn. Ik heb wel eens met bijna 40 graden koorts kinderen naar school gebracht en weer gehaald!

Anoniem zei

Beterschap voor jou en je kits!! We moeten op de bieb straks met een paar mensen de boel draaiende houden.Tot dat we zelf aan de beurt komen. Maar dan zijn jullie weer terug,hopelijk!! Tot gauw.

catwoman zei

Och meissie, wat vervelend. Ik zie het helemaal voor me, wat een herkenbaar beeld. En ja, je moet als moeder inderdaad sommige dingen gewoon doen, dat kan niet anders. Maar ook aan jezelf denken hoor, goed uitzieken! Pas maar op dat Harald niet ziek wordt, want die heeft volgende week nog een afspraak met Catman.
Beterschap voor jullie en tot gauw, groetjes van Catwoman

last best zei

@catwomen, ik had idd gehoord dat Harald en Batman euhh Catman een afspraak hebben volgende week. Ben benieuwd!!

Bedankt iedereen, ik ben gelukkig al een heel stuk opgeknapt. Een paar dagen rustig aan doen heeft wonderen gedaan.

blondie zei

Ik hoop dat je snel weer beter bent!

Groetjes, Blondie

aliebieb zei

Beetje late reactie, maar beterschap hoor! groetjes Aliebieb

Anoniem zei

Och, joh, jij was ook ziek!
Heb je het in iedere geval niet van mij gekregen. Ha ha.
Bedankt voor je reactie bij mij. We gaan zeker een leuk weekend krijgen.
Groetjes

joepie zei

Hoi Ingrid,

Ik heb jouw weblog even bekeken, hartstikke goed zeg. Ik zie dat je hem nog steeds gebruikt ook al heb je de 23 dingen gehad. Ik heb er wel aan gedacht maar ik denk niet dat veel mensen mijn weblog zullen bekijken. Ik zit er aan te denken om lid te worden van twitter. Ben jij dat al? Hoe is dat. Laat het me even weten. Gauw een afspraak maken.
Groetjes Joepie

last best zei

hey Joepie,

Ik hyve je wel even.

Unknown zei

Hoi Ingrid,
Ik weet dat je alweer beter bent.
Maar ik zag tot mijn stomme verbazing dat je al oma was.
Ik weet dat je snel bent maar dat alles zo snel bij jou gaat is super!
Groetjes van Tuus de Mier
Fijn weekend

last best zei

Haha, lachen hé? mevrouw Aliebieb in de bocht. Vond het ook wel grappig. Jij ook een fijn weekend en tot snel!!