zondag 11 januari 2009

Punt 13




Gisteravond en vanmiddag bezig geweest met punt 13 online kantoortoepassingen en andere tools. Ik ben er wel even druk mee geweest zeg!! Veel lezen en weer allemaal in het Engels, dat vind ik wel een nadeel. Ik had al een google account, dus dat scheelde weer een stapje. Ik heb een document gemaakt en met manlief gedeeld (de mailadressen van collega's heb ik niet, maar dit zal ook wel goed zijn). Ik heb hier al eerder gebruik van gemaakt tijdens mijn opleiding. Ik moest toen met 3 medestudenten een presentatie geven over kinderdichters. Dit was wel heel erg handig. Iedereen kon het document aanpassen. Volgens mij overlapt Wiki en Google Docs elkaar wel. Je kunt het voor hetzelfde gebuiken volgens mij. Alleen kun je in Google Docs Spreadsheets maken. Ik vind Zoho veel duidelijker, dat is net of je met je mail bezig bent, en het is in het Nederlands.

Ook heb ik een sitemeter op mijn blog geplaatst met behulp van Sam. Erg handig, nu kan ik zien hoe vaak mijn site per dag wordt bekeken (wat ik eraan heb weet ik niet, maar het is wel geinig!)

6 opmerkingen:

Jouke zei

Prima gedaan.
Je blijft het tempo er wel in houden zeg!
Wil je voor eind januari klaar zijn ofzo ? :-)

last best zei

Nou, als dat zou kunnen!! Ik probeer elke week 1 punt te doen, ik vind het erg leuk om te doen, dus dat scheelt.

Ellen zei

Hoi Last best.

Ik zie dat je geweldig bezig bent. Volgens mij is dit ook echt iets voor jou. Er gaat wel veel tijd inzitten, maar het is de moeite waard. Je weblog ziet er erg mooi uit.

Groetjes Ellen

last best zei

Dank je wel Ellen, het is inderdaad echt iets voor mij. Beetje stoeien met de computer. Maar ik weet nog lang niet zo veel als jou!! Maar dat komt nog wel....

aliebieb zei

Oh lastbest, wat ga je goed ineens.
Je vind het echt leuk hè.
Groetjes Aliebieb.

Shanti zei

Mooi Last Best! Je gaat als een speer!