donderdag 15 januari 2009

Punt 15


Tja, Podcasts..... Dit onderdeel heeft me tot nu toe de meeste energie gekost. Vond het best ingewikkeld allemaal. Ik heb me hier nog nooit eerder in verdiept. Ik heb de RSS feeds podcasts van een aantal bibliotheken op mijn netvibes gezet (dit koste ook enige moeite, want ik was mijn wachtwoord vergeten :-( lekker slim dus). Maar goed, toen ik dat eenmaal had gedaan ben ik gaan googelen op postcast en bibliotheek. Ik kreeg behoorlijk wat hits. Ik heb hier enige tijd rondgesnuffeld. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier nog wel wat meer tijd in moet stoppen wil ik echt weten hoe het allemaal werkt. Maar dat komt wel als ik eenmaal mijn mooie, prachtige MP4 speler heb!!! Voor onze eigen bibliotheek lijkt me het wel handig als we bijvoorbeeld lezingen die in de bibliotheek gegeven zijn op de site zetten, of stukjes van luisterboeken als reclame. Ik las ergens ook iets over een digitale leeskring, dan is het natuurlijk helemaal fantastisch. Keuzes volop, maar ja, dan mag je wel een personeelslid erbij aannemen die alleen dit soort dingen regelt.

5 opmerkingen:

Jouke zei

Je mag er natuurlijk altijd meer tijd in stoppen hoor, maar ik vind het zo ook al prima.
(Dan kan je naar 16 en heb je eerder de Zen om je dan verder te verdiepen in dit ding :-)).

last best zei

Ik ga me er inderdaad maar meer in verdiepen als ik mijn Zen heb. Dan heb ik ook echt een reden!! Op naar ding 16....

Jouke zei

Ding 16 kost jou iets van een minuut of 5 denk ik :-).
Dan moet volgende week de Zen eigenlijk al wel haalbaar zijn (want sociale netwerken enzo doe je allemaal al, dat is ding 19 dacht ik , dus da's ook 5 minuten en na 20 heb je de Zen) .
Je gaat echt geweldig! Top!

last best zei

Joehoe, Zen here I come!! Ik ga m'n best doen hoor.

Shanti zei

Ja ja ze is er bijna... Super hoor!
Laat begonnen maar hoog tempo!