zondag 18 januari 2009

Punt 18


Ik ben vanavond bezig geweest met Library Thing. Een erg leuke site voor mensen die dol zijn op boeken. Ik ben 15 december lid geworden, maar heb me er vanavond echt in verdiept. Ik heb een paar van mijn favoriete boeken aangemaakt in mijn account. Ook ben ik lid geworden van een overijssels clubje genaamd "parelketting", dit is een club van bibliothecarissen en boekliefhebbers van de Overijsselse Bibliotheek Dienst. Je kunt met deze site je eigen virtuele boekenkast maken. Ook kun je zien hoe geliefd jouw gelezen boek is. Bij het clubje de parelketting kun je op topics reageren of er zelf 1 maken. Ze bespreken hier boeken, stellen vragen over boeken, ze gaan discussies aan etc. Erg interessant. Hier kun je mijn "boekenkast" bekijken. Ook heb ik de Widget Cloud op mijn blog gezet. Op naar het volgende punt!!

1 opmerking:

thrillermeisje zei

jouw favoriete boek was toch altijd "versteende vlinders" van Maaike Lammers? Heb ik naar aanleiding van jouw tip ook gelezen. Mooi!